Konnichiwa
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Miyuki-Chan

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miyuki-chan
Admin
Miyuki-chan


Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 15-02-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Sheffield, United Kingdom.

Miyuki-Chan Empty
BerichtOnderwerp: Miyuki-Chan   Miyuki-Chan I_icon_minitimezo feb 15, 2009 3:55 pm

Konnichiwa,
ik ben Miyuki-Chan. Ik ben een meisje van 18 jaar oud en ik woon normaal gesproken in Nuenen (dicht bij Eindhoven). Maar op dit moment woon ik in Sheffield (Engeland) voor mijn stage. In juli ga ik terug naar Nederland.
Ik ben me gaan interesseren in Japan sinds afgelopen zomer, nog niet zo heel erg lang dus.
Ik begon te kijken naar animes, en kwam er achter dat ik dat toch wel heel erg leuk vond. Ook vond ik de taal heel erg interessant en toen kwam ik er achter dat er ook ongelofelijk leuke fashion stijlen in Japan zijn.
Ik heb zelf wat research gedaan en kwam er dan ook achter dat er best veel Nederlanders dezelfde interesses hebben als ik wat betreft Japan.
Ik heb al een paar keer een poging gedaan om Japans te leren maar op dit moment is het best moeilijk omdat ik het hiet al zo druk heb met m'n stage en het Engels enzo.
Als ik weer terug ben in Nederland wil ik een cursus Japans gaan doen.

Als je nog meer vragen hebt mag je die altijd stellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://konnichiwa.forumactie.com
 
Miyuki-Chan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Konnichiwa :: Konnichiwa :: Leden-
Ga naar: