Konnichiwa
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 hajimemashite ^^

Ga naar beneden 
AuteurBericht
chokolêto-kana

chokolêto-kana


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 12-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : spijknisse

hajimemashite ^^ Empty
BerichtOnderwerp: hajimemashite ^^   hajimemashite ^^ I_icon_minitimezo jul 12, 2009 8:32 pm

heey hajimemashite
i am nikita but mijn friends noemen me altijd kana and ik ben 14 jaar bijna 15 nog twee weekjes ^^ cheers
ik ben soo wat op gegroet met japan klink zeker opschepirig but het is soo op me 4de tot me 10 zat ik op judo and vanaf me 10de ben ik bezig met lolita ontwerpen jammer genoeg nog niet echt gemaakt maar komt nog and ik mix soms muziek ik ben zelf aan het leren voor tolk met de talen japans,chinees,koreaans and ik speel gitaar ^^ voor de rest ben ik helemaal weg van Mana Sama and luister ik veel naar andere j-rock en j-pop bands soms ga ik ook naar concerten van bands and uuuhhh nu ben ik leeg weet niks meer te vertellen oo jah ik woon in het onbekende spijknenisse cyclops voor mense die niet weten waar dat is het ligt vlak bij rotterdam:P

and nu bet ik echt leeg als jullie nog wat willen weten ask me and je krijg andwoord^^


byebye kana^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
hajimemashite ^^
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Konnichiwa :: Konnichiwa :: Leden-
Ga naar: