Aantal berichten : 192 Registratiedatum : 15-02-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : Nederland
Onderwerp: Konichiwa Friends ^-^ zo feb 15, 2009 10:18 pm
Konichiwa ^-^
Ik ben simone maar mij vrienden noemen me dagelijks keiochan en ben 18 jaartjes oud en donderdag ben ik weer jarig ^-^ Ik zelf ben een grote muziek lover Ben helemaal gek op nieuwe bandjes te ontdekken vooral de azië muziek ik hou me echt dagelijks bezig met het media daar vooral in japan, china en korea^-^ Ik ben zekers ook gek op anime en manga en vindt de nieuwste serries die vooral popukair zijn in japan ^-^ En ik hou me graag dagelijks bezig met de kleding in japan wat de trend is of wat voor hun de nieuwe mode is en ben vooral gek op cosplay altijd mooi om naar te kijken http://japanseanimecosplay.hyves.nl/ ^-^ ik ben zelf ook gek op nieuwe vrienden maken en hou ook veel van mij vrienden en sta zekers altijd voor ze klaar ^-^ Ik hoop dat wij ook eens goeie vrienden kunnen worden vindt het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen ^-^
XxX keiochan
Laatst aangepast door KeioChan op ma feb 16, 2009 6:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Miyuki-chan Admin
Aantal berichten : 244 Registratiedatum : 15-02-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : Sheffield, United Kingdom.
Onderwerp: Re: Konichiwa Friends ^-^ zo feb 15, 2009 10:21 pm
Heyy, het is je gelukt! Fijn! Leuk dat je lid bent geworden! Welkom! Denk dat ik van jou veel kan leren haha!
KeioChan
Aantal berichten : 192 Registratiedatum : 15-02-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : Nederland
Onderwerp: Re: Konichiwa Friends ^-^ zo feb 15, 2009 10:23 pm
Hi nice ^-^ Het is hier zekers leuk en we gaan zekers van elkaar leren ^-^ Want volgens mij houden we wel van dezelfde dingen ben nu lekker de boel aan het bekijken enzo ziet er gezellig uit^-^
Miyuki-chan Admin
Aantal berichten : 244 Registratiedatum : 15-02-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : Sheffield, United Kingdom.
Onderwerp: Re: Konichiwa Friends ^-^ zo feb 15, 2009 10:25 pm
Dankjewelll! En dan te bedenken dat ik die vanmorgen pas heb opgezet.. Het zal leuker zijn als er meer leden komen, dus ik moet nog even verder gaan met reclame maken enzo.. =)
Onderwerp: Re: Konichiwa Friends ^-^ zo feb 15, 2009 10:48 pm
waah super
KeioChan
Onderwerp: Re: Konichiwa Friends ^-^ zo feb 15, 2009 10:55 pm
Mwhahah dat is toch supper heb al een boel bekeken en nou rustig reageren op de boel dan maar ^-^ Maar geloof mij maar je zult meer nieuwe leden krijgen je bent er net mee begonnen de boel kan nog lekker gaan groeien of niet soms^-^ Dus zet hem op
Miyuki-chan Admin
Onderwerp: Re: Konichiwa Friends ^-^ zo feb 15, 2009 10:56 pm
Jaa inderdaad, en er zijn al wat leden, als die gewoon gaan posten enzo dan komt het helemaal goed! Thanks voro alle positiviteit!
KeioChan
Onderwerp: Re: Konichiwa Friends ^-^ zo feb 15, 2009 10:57 pm